3 Mart 2016 Perşembe

Sosyal bir adet Key ve onun arkadaşları

Gönderen Unknown zaman: 14:51
Bildiğimiz üzere Key birçoğu idolle takılırken görüyoruz şahsen ben görüyorum ve her seferinde instagramında falan bu sefer kiminle fotoğraf çekilmiş diye ya da arkadaş diye bakıyorum. Sosyal böceğimize Annyeong! diyelim ve başlayalım...

RED VELVET


AKMU

SANDARA PARK (Yg Sm sınırlarını zorlarken ki yaşam mücadeleleri :D)

TİFFANY

HYOYEON (Benim böcüm olmadan bu liste tam takır olmazdı :D)

TAEYEON

SUHO&JACKSON

LUCKY J


BamBam






WOOHYUN

JUNG SHİN&JR&BAMBAM

LUNA

JİA


Dahada vardır Key beyefendimizin bolca arkadaşıda ben bunları bulabildim ancak. Bu arada gördüğünüz üzere bilerek Shınee family koymadım çünkü onlar zaten aileden arkadaşlardan değil!
:D

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Korean Fan Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos