9 Temmuz 2015 Perşembe

HEYGİRL

Gönderen Unknown zaman: 07:30
Evet sevgili okuyucularım Bu Temmuz ayının yeni dergisi çıktı

Hey Girl almanızı tavsiye ederim şahsen ben aldım ve memnunum 1 yıla aşkın bir süredir her ay dergiyi alıyor ve takip ediyorum sevdiğiniz ünlülerin hepsi bu dergide.Kendinizden birşeyler bulabilirsiniz yani.

Güzellikten tutun modaya modadan dedikoduya çeşitli testler burçlar sağlıklı yaşam zayıflama yöntemleri cilt problemleri ile ilgili öneriler renkli röportajlar yer alıyor.Ünlülerin yeni şarkılarınıda sizlere haberdar ediyor aşk hayattarınıda.

Ayrıca bu ayın dergisinde 1 adet exo çıkırtmasıda yer alıyor hadi sizde durmayın alın
Tüm Migros marketlerindede bulunur. (Ben oradan alıyorum)

Ayrıca heygirl içeriğini beğenmezseniz go girl yada blue jean de alabilirsiniz


 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Korean Fan Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos